loading...
مژه مصنوعی
هانیه اکبرپور بازدید : 63 یکشنبه 27 تیر 1400 نظرات (0)

کوپلینگ

یک سازه تحت تاثیر مجموعه ای از نیروهای مختلف در شرایط گوناگون قرار می گیرد . این نیروهای وارده بر اساس طراحی سازه مورد نشر سطوح مختلفی از نیروهای کششی را به میلگرد های موجود در یک سازه بتن مسلح و یا بخش های بتنی یک سازه کلی وارد می اورند . با عنایت به این مهم اتصال میلگرد ها در یک سازه بتن مسلح و یا بخش های بتنی یک سازه کلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . استفاده از وصله های مكانیكی در آیین نامه ها و استانداردهای بین المللی مانند ACI-318 و همچنین در مبحث نهم مقررات ملی ساختمان توصیه گردیده است. با توجه به وجود مشكلات عدیده ی اجرایی در سازه های بتنی سنگین به دلیل استفاده از میلگردهای قطور، به كارگرفتن وصله های مكانیكی راه گشا بوده و علاوه بر ایجاد وصله مطمئن، سایر مشكلات جانبی مرتبط با تراكم آرماتور در سازه های بتنی را نیز برطرف می نماید. علاوه بر این در هر سازه بتنی در حدود 15% آرماتور مصرفی به صورت وصله پوششی در بتن باقی می ماند. با استفاده از اتصالات مكانیكی نه تنها از باقی ماندن آرماتور به صورت مهار پوششی آرماتور جلوگیری می گردد، بلكه ضایعات آرماتور نیز به حداقل كاهش می یابد. وصله مکانیکی (Mechanical Splice) یک قطعه مکانیکی برای ایجاد اتصال بین دو میلگرد است که این امکان را برای آماتور فراهم میکند که در ناحیه ی اتصال نیز رفتاری مانند میلگرد یکپارچه داشته باشد. سهولت استفاده، قابلیت اطمینان، تمامیت ساختاری، و حداقل ازدحام میلگرد مزایای استفاده از سیستم اتصال مکانیکی هستند.سیستم وصله مکانیکی نیازهای مخاطبین خود را تحت کشش، فشرده سازی و بارگذاری های چرخه ای را برطرف می‌کند. اتصال مکانیکی بهینه‌ترین نوع ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اتصال میلگرد است و تمامی ضوابط و مقررات آیین نامه های ملی و بین المللی را ارضا می‌نماید.

فورجینگ

فرآیند جوشکاری فورجینگ سربه سر در سال 1953 میلادی با هدف استفاده در صنعت حمل و نقل ریلی ابداع شد و سپس کاربرد آن در صنعت ساختمان توسعه یافت. با گسترش روزافزون ساخت و ساز و رشد شهرها و بلند مرتبه سازی،موضوع مقاوم سازی و استحکام سازه های بتنی به منظور حفظ جان و سرمایه ساکنین در اهمیت قرار گرفت. به دلیل وجود بارهاي کششی، خمشی و پیچشی زیاد در سازه هاي بتنی، نحوه درست اتصال میلگردها در بتن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که با این روش تا حد بسیار زیادی ضعف در اتصال میلگردها از بین خواهد رفت. روش جوشکاری فورجینگ سر به سر جزء روش های جو شکاری ذوبی کامل به شمار نمی آید، بلکه نوعی روش جوشکاری فاز جامد است که عمل اتصال را بدون ذوب کردن کامل فلز پایه به انجام می رساند. پیکر بندی مجدد اتم ها با حرارت دهی سطحی در دمایی بالاتر از دمای تبلور مجدد رخ داده و اتصال به کمک تغییر فرم پلاستیک به وجود آمده از بهم فشردگی ایجاد می شود.

هانیه اکبرپور بازدید : 58 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

1-      این روش جوش برای آرماتورهای گرم نورد شده از رده S300و S400 مطابق استاندارد ملی ایران معتبر میباشد.

2-     شرکت اجرا کننده لازم است بر مبنای استانداردهای بین المللی جوش نسبت به تهیه و تدوین WPS (دستورالعمل جوشکاری سربه سر میلگرد) و PQR(الزامات بازرسی ، نظارت و کنترل کیفیت جوش) برای این روش اقدام نموده و ضمن استقرار دستورالعمل جوشکاری WPS ، مدارک مربوطه را به تایید مراجع کنترل و بازرسی برساند.

3-  با توجه به افزایش قطر آرماتورها در ناحیه برآمدگی جوش، باید کنترل های لازم از بابت پوشش محافظ میلگرد(کاور میلگرد) بر اساس قطر افزایش یافته انجام شود.

4-     توصیه میشود در استفاده از این نوع وصله آرماتور، گرده های جوش در مقاطع مختلف یک عضو توزیع شود به نحوی که حد اکثر پنجاه درصد میلگردها در یک مقطع عرضی عضو جوش شده باشند.

5-      استفاده از وصله آرماتورها با این روش باید در نقشه های سازه درج گردد.

6-     کلیه جوشکارانی که اقدام به این جوش مینمایند باید گواهینامه تست ارزیابی کیفی جوشکاران مطابق بخش یک استاندارد ISO1-9606  و یا EN287 را از مراجع معتبر صدور گواهی نامه دریافت نمایند.

7-     دریافت گواهی نامه استاندارد ملی ایران به شماره 3834 با عنوان " الزامات کیفیتی جوشکاری ذوبی مواد فلزی" برای روش جوشکاری سر به سر میلگرد با گاز استیلن تحت فشار از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی توسط شرکت اجرا کننده ، الزامی است.

8-    پیمانکار جوش باید قبلاً گواهی نامه های معتبر پرسنل جوشکاری را به ناظرین و بازرسان جوش ارائه دهد.

9-     برای اجرای این نوع جوش ، تمیزی آرماتورها ضروریست. استفاده از آرماتور دارای زنگ زدگی تا حدی که با فرچه سیمی ، زنگ محل جوش پاک شود، مجاز است.

10-    تا زمان استقرار استاندارد ملی ایران به شماره 3834 بر فرایند اجرائی جوش، ارزیابی جوش سر به سر باید مطابق JISZ 3881 انجام شود.

11-    در صورت وجود هرگونه تغییر شکل در انتهای آرماتورهائی که قرار است جوش شوند ، بخش مزبور باید بریده شده و سطح صاف و بدون اعوجاج حاصل شود.

12-   هرگونه خمیر سیمان ، روغن یا سایر آلودگیها باید قبل از جوش به طریق مناسب برداشته شود.

13-  برش و آماده سازی انتهای میلگرد ها باید صاف و عمود بر محور میلگرد باشد و ترجیحاً دستگاه برش مخصوص با فرز الماسه استفاده شود.

14- میزان انحراف بین محور طولی دو آرماتور بعد از جوش نباید بیش از 20% قطر آرماتور ( در حالتیکه آرماتور با اقطار متفاوت جوش شود ، قطر کوچکتر ملاک است) باشد.در صورت تجاوز از این حد، باید بخش شامل جوش، بریده و مجدداً جوش داده شود

15-  اجرای جوش در شرایط باد شدید و بارش برف و باران ممنوع است مگر با تایید بازرسین جوش و به شرط اجرای پوشش محافظ روی محیط جوشکاری

16-   در صورت بروز شعله غیر عادی در خلال جوشکاری ، قطعه جوش شده باید بریده و صرفنظر شده و جوشکاری مجدد انجام گردد.

17-  کلیه جوشکاریها بایستی مورد بازرسی چشمی قرار گیرد.

18-   انجام برش و اجرای جوش باید همزمان انجام شود.

19-   قطر ناحیه برآمده جوش نباید از 4/1 برابر قطر آرماتور ، کمتر و ناحیه جوش نباید از 1/1 برابر قطر آرماتور ، کمتر باشد.

20-   صفحه جوش یا محل فصل مشترک دو آرماتور باید در مرکز برآمدگی جوش واقع شود و تغییر محل این صفحه نسبت به راس برآمدگی نباید از 20% قطر آرماتورها بیشتر شود.

هانیه اکبرپور بازدید : 59 جمعه 03 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خطرات و عوارض مژه مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی تاثیر بسزایی در زیبایی چهره می گذارد و باعث زیبایی چشم ها می شود اما این زیبایی موقت عاملی برای ایجاد مشکلات چشمی و از بین بردن زیبایی دائم چشم ها و مژه ها می شود و به سلامت چشم ها آسیب وارد می کند.

عوارض مژه مصنوعی

اکثر خانم ها در میهمانی ها و عروسی ها از مژه مصنوعی استفاده می کنند. اگر استفاده از این وسیله زیبایی را به همین میهمانی ها محدود کنید، جای نگرانی نیست اما اگر عادت به استفاده زیاد و حتی روزمره از مژه مصنوعی دارید، بهتر است بدانید استفاده از مژه مصنوعی برای چشم ها و مژه ها خالی از خطر نیست.

جهت آشنایی و معرفی انواع مژه مصنوعی و آگهی تبلیغاتی  جهت خرید و یا فروش به سایت ایستگاه مراجعه نمایید.

مژه مصنوعی

مژه مصنوعی چه عوارضی دارد؟

پرپشتی مژه مصنوعی به قیمت کم پشتی واقعی

آسیب رساندن به مژه های طبیعی از مهمترین عوارض مژه های مصنوعی است زیرا خونرسانی را در سطحی که مژه روی آن چسبانده شده کم می کند و سبب کم پشتی مژه های طبیعی خواهد شد . فشار ناشی از نصب مژه مصنوعی سبب ریزش مژه خواهد شد. اگر به علت فشار ناشی از نصب مژه مصنوعی به پیاز مژه، آسیب وارد شود ، فرد مژه های خود را از دست میدهد.

اگزما و حساسیت به چسب

از عوارض دیگر نصب مژه های مصنوعی اگزما و حساسیت به چسب آن است. به علت نازک بودن پوست پلک ، خطر حساسیت وجود دارد بنابراین احتمال به وجود آمدن التهاب، خارش و قرمزی دور چشم زیاد است.

حسایت چشمی

عوارض چسب مژه مصنوعی چیست؟

آشنایی با عوارض خطرناک مژه مصنوعی

تاری دید

یکی از عوارض مژه مصنوعی و چسب آن ایجاد عفونت، زخم در قرنیه و کم بینایی و حتی نابینایی است .

گل مژه

استفاده از مژه مصنوعی سبب ابتلا به عفونت و گل مژه در افرادی که استعداد ابتلا به گل مژه را دارند می شود. افرادی که از مژه های مصنوعی استفاده می کنند بیشتر به گل مژه مبتلا می شوند.

خطر مژه مصنوعی

عوارض جبران ناپذیر مژه مصنوعی 

عوارض و مشکللات ناشی از گذاشتن مژه مصنوعی

خشک شدن چشم ها

طول مژه های مصنوعی بلندتر از مژه های طبیعی بلند تر است بنابراین جریان هوای رسیده به سطح چشم ها را افزایش می دهد و و باعث خشک شدن سریع چشم ها می شود. همچنین سبب قرار گرفتن چشم ها در معرض مواد ریز موجد در هوا می شود و منجر به سندرم خشکی چشم می شود.

التهاب و عفونت چشم

استفاده چند باره از مژه مصنوعی و مواد شیمیایی موجود در چسب مژه مصنوعی سبب می شود رشد باکتری های مضر بر روی چشم ایجاد شود و چشم دچار عفونت گردد. استفاده از ریمل چشم و خط چشم بر روی مژه هایی که به باکتری آلوده شده است، نیز می تواند برای افراد دیگر مضر باشد. موارد زیر سبب می شود به هنگام استفاده از مژه مصنوعی دچار عفونت چشم نشویم :

1. از مژه ها باید به صورت یک بار مصرف استفاده کنید زیرا با هر بار کندن و چسباندن مژه ها دچار آلودگی می شود و به چشم آسیب وارد می کند.

2. با مژه مصنوعی لنز استفاده نکنید زیرا این کار احتمال عفونت چشم را تا چند برابر زیاد می کند.

3. روی مژه مصنوعی ریمل نزنید چون احتمال ابتلا به عفونت و التهاب شدید چشم بالا می رود.

4. از مژه مصنوعی بلند مدت استفاده نکنید زیرا هر چه مژه مصنوعی بیشتر روی چشم بماند، به همان میزان مشکلات ناشی از آن بیشتر می شود.

5. اگر با علائمی مانند پرخونی در چشم، خارش در پلک، ترشح از لبه پلک، درد در چشم و قرمزی در لبه پلک مواجه شدید باید هر چه سریع تر مژه مصنوعی را بردارید.

6. مژه مصنوعی مانند لوازم آرایشی شخصی است؛ پس هیچگاه مژه مصنوعی که کسی استفاده نموده ، مصرف نکنید و به هیچ وجه مژه های مصنوعی خودتان را هم به کسی قرض ندهید.

عفونت چشم

عوارض و مشکلاتی که علت آن مژه مصنوعی است

خطرات استفاده از مژه مصنوعی و چسب آن

ثبت انواع خرید و یا فروش مژه مصنوعی  در بخش آگهی رایگان سایت شهر24

نواری و دانه ای هر دو عارضه دارند

استفاده از نوع نواری مژه مصنوعی نیز می تواند مشکلات مربوط به مژه مصنوعی نواری ایجاد کند و هیچ تفاوتی بین این مژه ها وجود ندارد.

به جای استفاده از مژه مصنوعی ، مژه های طبیعی خود را تقویت کنید. برخی از داروهای خانگی ، غذاها سبب تقویت مژه های می شود .

روغن زیتون و روغن کرچک دو روغن عالی برای تقویت و رشد مژه ها هستند.

شب ها قبل از خواب، آرایش خود را کاملا پاک کنید و سپس با پوشش نازکی ازروغن انتخابی خود، تمام سطح مژه ها را بپوشانید و صبح، مژه های خود را با آب گرم بشویید.

همیشه به آرامی مژه های خود را شانه کنید تا مژه های شما رشد کند و بلند شود.

غذاهایی با پروتیین بالا مانند ماهی، تخم مرغ، پنیر سویا، جگر و گوشت و مواد غذایی مانند دانه های سویا، آواکادو، انواع حبوبات و روغن زیتون که حاوی مقادیر فراوانی از اسیدهای چرب هستند مصرف کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 57 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

طرح توجیهی ثبت شرکت

طرح توجیهی عبارت است از طرحی که به تجزیه و تحلیل توجیهی اقتصادی، فنی و مالی پروژه های سرمایه گذاری به منظور تعیین مدت و مبلغ قرارداد ، نرخ برگشت سرمایه ، عایدات و اثرات اجرای طرح ، هزینه های ثابت و متغیر طرح و همچنین تعیین شرایط فنی پروژه و ... می پردازد.
شایان ذکر است ، از الزامات  اخذ تسهیلات بانکی یا اخذ مجوز از سازمان های دولتی مانند جهاد کشاورزی و ... طرح توجیهی است .
یک طرح ممکن است شامل احداث یک کارخانه تولیدی و یا تاسیس یک شرکت خدماتی رفاهی باشد.
بخش های طرح توجیهی را می توان به روش های ذیل شرح داد :
1) مطالعه بازار
در مطالعه بازار ابعاد مختلف بازار نظیر بازار هدف ، عرضه و تقاضا مورد بررسی قرار می گیرد.
2) توجیه پذیری فنی
در توجیه پذیری فنی ابعاد فنی طرح توجیهی نظیر ظرفیت ، محل اجرا ، ماشین آلات و تجهیزات تولید و ساختار اجرایی تجزیه و تحلیل می شود.
3) تجزیه و تحلیل مالی
تجزیه و تحلیل مالی به منظور بررسی جنبه های مالی طرح توجیهی انجام می شود.
با توجه به موارد فوق ، طرح توجیهی - علی الخصوص در صورتی که از مشاورین خارج از سیستم  استفاده شده باشد - زوایای سرمایه گذاری از قبیل میزان سرمایه گذاری ، وضعیت بازار و وضعیت موجود یک طرح را برای سرمایه گذاری مشخص می کند تا تمامی جوانب یک طرح سنجیده شود و سرمایه گذار بتواند مسیر درستی را انتخاب کند.به همین دلیل ، مطالعات امکان سنجی باید به نحوی انجام شود که به منزله ابراز تحلیلی ، دربرگیرنده محدودیت ها و توصیه هایی برای بهبود پیشبرد امور باشد.

  • مدارک مورد نیاز جهت ارائه طرح توجیهی در اداره ثبت شرکت ها

* تصویر مدارک کامل ثبتی شرکت
* کپی آگهی روزنامه رسمی و آخرین تغییرات شرکت ( در صورت وجود )
* تصویر مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره
* تصویر مدارک تحصیلی اعضای هیات مدیره
* تعداد کارمندان شرکت
* اطلاعات تحصیلی مجریان طرح
* مشخصات دفتر مرکزی و شعبات شرکت به همراه قیمت آن ها
* مشخصات زمین ، دستگاه ها و ماشین آلاات خط تولید و تاسیسات طرح شامل انشعاب
* مشخصات سوله طرح
* ارائه شماره ثبت ، تاریخ ثبت ، مجوزات مربوطه و میزان سرمایه ثبت شده
* تعیین موارد اقلام تولیدی – صادراتی بر حسب قیمت خرید
* مشخصات ماشین آلات مورد نظر برای خریداری و روش کار و قیمت هر کدام
* میزان تسهیلات درخواستی و نوع تسهیلات برای ماشین آلات ، تاسیسات ، زمین و میزان سرمایه در رگردش
* بیان ظرفیت تولید برای هر شیفت کاری
* ساختمان های طرح شامل سالن تولید و ساختمان اداری
* قیمت ماشین آلات و دستگاه های موجود
*  بیان روش کار ماشین آلات
* ارائه قیمت فروش محصول بر حسب قیمت واحد
* تعیین بانک پرداخت دهنده وام

هانیه اکبرپور بازدید : 75 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

انواع مژه مگنتی یا مغناطیسی

  • مژه مگنتی با موی طبیعی
  • مژه مگنتی ابریشم مصنوعی
  • مژه مگنتی ابریشم طبیعی
  • مژه آهنربایی تک مگنتی
  • مژه آهنربایی دو مگنتی
  • مژه مغناطیسی سه مگنتی
  • مژه مگنتی گوشه چشمی

تعداد مگنت یا آهن رباهایی که در این نوع مژه ها به کار بسته می شود بستگی به اندازه عرضی مژه ها دارد.

یعنی اگر بخواهید فقط در گوشه مژه هایتان، مژه مگنتی اضافه کنید با یک مگنت هم قابل استفاده می باشد.

اگر هم از مژه های کامل برای چشم هایتان استفاده می کنید باید مژه های دو مگنتی یا سه مگنمتی خریداری کنید

طریقه استفاده از مژه مغناطیسی یا مگنتی

برای استفاده از مژه های مگنتی باید طبق موارد زیر پیش بروید:

  1. صورتتان را بشویید و بعد به طور کامل آرایش کنید
  2. اگر عادت به استفاده از خط چشم های مویی و مایع دارید پیشنهاد می کنیم در زمان استفاده از مژه مگنتی از خط چشم ماژیکی استفاده نمایید.
    زیرا ممکن است خط چشمتان به مژه مغناطیسی بچسبد و آرایشتان را خراب کند. به طور کل از لوازم آرایشی چشمی مایع در زمان استفاده از این مژه ها نباید استفاده کنیم.
  3. یک پارچه نرم و رنگ روشن زیر چشمتان بگذارید که اگر در زمان فیکس  کردن، مژه به پایین افتاد روی دستمال بیفتد و گم نگردد.
  4. برای بهتر چسبیدن مژه به قسمت بالایی مژه و گوشه های بیرونی، کمی ریمل بزنید. این کار باعث می شود تا مژه ها طبیعی تر به نظر برسند.
  5. حالا مژه مگنتی را که برای قسمت بالایی مژه است و آهن ربای آن پایین است را به آرامی روی مژه تان بگذارید و بعد مژه پایینی را که آهن ربای آن روبه بالا است زیر آن مژه بگذارید تا مگنت های آن همدیگر را جذب نماید.
  6. بررسی کنید که آهن رباها دقیقا به همدیگر چسبیده باشد و جا به جا نشوند. زیرا در غیر این صورت مکن است خیلی زود مژه بیفتد و یا دقیقا روی پلک فیکس نگردد.
  7. برای برداشتن مژه ها هم شما باید آن ها را بین دو انگشت قرار دهید و به آرامی مژه ها را بین دو انگشت بازی دهید تا زمانی که آهن رباها از هم جدا گردند
انواع مژه مغناطیسی یا مگنتی

ویژگی های مژه مگنتی

یکی از ویژگی هایی که مژه های مگنتی دارند نصب آسان و بدون نیاز به چسب می باشد و قیمت آن نسبت به مژه های مصنوعی و کاشت مژه کمتر است.

به راحتی می چسبد و زمان آرایش را کوتاه تر می کند.  در مقایسه با کاشت مژه نیاز به ترمیم ندارد و به راحتی جدا می شود.

در مقایسه با مژه مصنوعی نیاز به چسب ندارد و عوارض برخی از چسب های مژه مصنوعی که در بازار موجود است و برای چشم و مژه مضر است را در پی ندارد.

 

به طور کل مزایای مژه مغناطیسی یا مگنتی عبارتند از:

  • چسبیدن مژه با آهن ربا به جای چسب
  • نصب سریع و راحت
  • قابل استفاده برای دفعات زیاد
  • صرفه جویی در زمان میکاپ
  • ارزان قیمت
  • بدون ایجاد حساسیت

معایب مژه آهن ربایی یا مگنتی

درست است که استفاده از مژه مگنتی خیلی آسان می باشد و خیلی سریع میتوان آن را روی مژه قرار دهید اما دارای معایبی نیز هست که عبارتند از:

 

  • عدم چسبندگی مقاوم : اگر بخواهیم با چسب های کاشت و مژه مصنوعی مقایسه کنیم چسبندگی آن ها کمتر می باشد و ممکن است بعد از یکی دوساعت بیفتد
  • احساس سنگینی روی چشم
  • احساس خستگی چشم
  • عدم مقاومت مگنت ها پس از چند بار استفاده
  • ایجاد افتادگی پلک : در صورت استفاده مکرر از این مژه ها به دلیل سنگینی که روی پلک ایجاد می کند باعث افتادگی پلک می شود

نتیجه گیری:

استفاده از مژه مگنتی برای زمان هایی که وقت کافی برای آرایش ندارید یا به طور روزمره می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید شاید راه حل خوبی باشد.

خیلی ها به خاطر اینکه از چسب مژه استفاده نکنند ترجیح می دهند مژه مگنتی بگذارند و فکر می کنند که این مژه ها هیچ ضرری برای آن ها ندارد.

اما مهم ترین مشکلی که مژه های مگنتی برای شما به وجود می آورد افتادگی پلک می باشد که برای رفع آن باید هزینه و زمان زیادی را صرف نمایید.

اگر کاشت مژه را به دلیل ترمیم آن یا هزینه ی بالایی که دارد دوست ندارید بهترین گزینه برای بلند تر نشان دادن مژه های شما استفاده از مژه مصنوعی می باشد.

مقایسه مژه مصنوعی با مژه مگنتی

 

برای خرید انواع مژه مصنوعی به سایت دیوار مراجعه کنید

چرا مژه مصنوعی بهتر از مژه مگنتی است؟

خوشبختانه در حال حاضر مژه مصنوعی هایی تولید شده است که از موی طبیعی ساخته می شود و بسیار زیبا و مقاوم هستند.

این نوع مژه ها در انواع مختلفی وجود دارد که هر شخص بسته به حالت چشم هایش می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند.

مژه مصنوعی های موجود  که دارای کیفیت بسیار بالایی است و تنوع بسیاری در نوع چینش موها دارد که باعث می شود هر شخص، با توجه به حالت چشم هایش بهترین مدل را انتخاب نماید.

از موی طبیعی ساخته شده اند و برخی از آن ها تا ۶۰ بار قابل استفاده هستند. این مژه به دلیل آنکه از موی طبیعی ساخته شده است بسیار سبک می باشد و روی پلک سنگینی ایجاد نمی کند

همچنین چسب های مژه مصنوعی که در فروشگاه ما وجود دارد بدون آسیب هستند و مژه های شما را خراب و یا تضعیف نمی کند.

هانیه اکبرپور بازدید : 73 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

مژه مصنوعی های برند پرستیژ

برند پرستیژ، یک برند اصیل آمریکایی است که محصولات بسیار باکیفیت و دارای دوام بالا ارائه می نماید. البته باید در نظر داشته باشید که نمونه های شبیه سازی شده از های کپی تا تقلبی بسیار ضعیف از این برند در بازار موجود است. به همین دلیل توصیه می شود که برای خرید محصولات برند پرستیژ، حتما به فروشگاه های فیزیکی یا آنلاین معتبر، مراجعه نمایید. در این مطلب قصد داریم که مژه مصنوعی های برند پرستیژ که در طیف کاملی قرار می گیرند را مرور نماییم.

 

 

مژه مصنوعی مدل Adriana پرستیژ

مژه مصنوعیاین محصول دارای تارهای مژه کوتاه و بلند کاملا طبیعی و شبیه به مژه های انسان است و برای چشم های گرد یا بادامی شکل، مناسب می نماید. این مژه ها دارای چسب همراه در بسته بندی بوده و برای مصرف می توانید از همان چسب استفاده کرده و نیاز به خرید مجزای چسب مژه نخواهید داشت.

 

 

محصول Sophia از مژه مصنوعی های برند پرستیژ

معرفی مژه مصنوعی های برند پرستیژتارهای این مژه در سمت داخلی چشم ها، کوتاه تر بوده و با حرکت به سمت میانه و گوشه بیرونی چشم ها، به ترتیب بلند و بلندتر می شوند. استفاده از مژه مصنوعی مدل Sophia  برای چشم های بادامی و دارای گودی، مناسب خواهد بود. در بسته بندی این محصول از برند آمریکایی پرستیژ نیز یک چسب مژه باکیفیت قرار داده شده است.

محصول Maxi از مژه مصنوعی های برند پرستیژ

محصول Maxi، بدون حالت و صاف، کاملا پر و سیاه بوده و با چسباندن آن روی مژه های فعلی خود، نگاهی بسیار جذاب و مژگانی سیاه و گیرا پیدا می کنید. اگر علاقه مند به داشتن مژه هایی صاف، سیاه و انبوه هستید؛ حتما مژه مصنوعی مدل Maxi را امتحان نمایید.

مژه مصنوعی Brigette پرستیژ

برند پرستیژ

اگر چشم های شما ریز یا درشت باشد، فرقی ندارد؛ به هر حال می توانید از محصول Brigette استفاده کنید. این مژه برای چشم های بادامی یا گرد کاملا کارایی دارد. همچنان در بسته بندی این محصول نیز چسب مژه قرار داده شده است. فرم مژه های این مدل، تقریبا یکدست و بسیار طبیعی به نظر می رسد. 

 

مژه مصنوعی Marissa

معرفی مژه مصنوعی های برند پرستیژاین مدل شکلی متفاوت داشته و دارای ساختار متفاوتی است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید شکل قرارگیری مژه ها دولایه بوده و روی لایه زیرین، ردیف های همگرای برجسته تر قرار گرفته اند. محصولات آرایش چشم پرستیژ، به چشم ها حالت فوق العاده جذابی بخشیده و برای تمام فرم های پلک ها مناسب خواهد بود.

 

مژه مصنوعی Giselle

مژه مصنوعیاین مژه ها نسبت به مدل های قبلی کوتاه بوده و کاملا برگشته و حالت دار هستند. به علاوه دولایه بودن آن ها نیز قابل توجه است و مژه هایتان را پرتر نشان خواهد داد.

محصول Angelique از برند پرستیژ

برند اصیل آمریکاییمحصول Angelique به شکل کوتاه و بلند در نظمی خاص قرار گرفته و بدون حالت و کاملا صاف است. با قرار دادن این مژه مصنوعی، روی مژه های فعلی خود، نگاهی جذاب و تاثیرگذار پیدا می کنید.

 

محصول Chloe از برند پرستیژ

آرایش چشمشکل شبکه ای مژه مصنوعی Chloe از برند آمریکایی و مشهور پرستیژ، باعث پر شدن کامل نگاه شما شده و زیبایی منحصر به فردی به وجود می آورد.

 

 

مژه مصنوعی Bianca

ویکی برندمحصول Bianca داری بافتی پر و بسیار انبوه بوده و ریمل زده شده، به چشم می آید. سیاهی کامل و پر بودن بین تمام تارهای آن، باعث می شود که سیاهی مژگان شما کامل شده و نگاهی بی نقص و جذاب داشته باشید. این مژه مصنوعی برای تمام چشم ها در حالت گرد، بادامی، ریز و درشت مناسب می باشد.

 

 

محصول Melody از برند پرستیژ

ویکی مارکمژه مصنوعی Melody دارای تارهای هفتی شکل و باز بوده و نگاه شیرین و جذابی در فرم چشم های شما به وجود می آورد. البته میزان حالت آن کم بوده و بیشتر فرم صاف و تیز دارد. با استفاده از چسب موجود در بسته بندی این محصول، می توانید مژه ها را کاملا روی خط رویش مژه های فعلی خود محکم کرده و ساعت ها از زیبایی آن لذت خواهید برد.

 

محصول Michelle از برند پرستیژ

مژه مصنوعیدر این مدل مژه ها به ترتیب چند تار کوتاه بوده و سپس چند تار بلند و باز چند تار کوتاه و بلند؛ ادامه می یابد. فرم تیز و صاف مژه مصنوعی Michelle، باعث می شود که نگاهی نافذ، گیرا و بسیار تاثیرگذار داشته باشید.

 

 

محصول Pamela از  برند پرستیژ

مژه مصنوعیمژه مصنوعی Pamela از محصولات آرایش چشمی برند پرستیژ دارای بافتی انبوه و بسیار پر بوده و به چشمان شما حالتی جادویی می بخشند. در بسته بندی این محصول یک چسب موقت مژه قرار داده شده است و می توانید از آن برای چسباندن مژه، استفاده کنید.

دستور العمل استفاده

برای استفاده از مژه مصنوعی، باید مراحل زیر را طی نمایید:

  • ابتدا چشم های خود را به خوبی شسته و هرگونه چربی را از خط پلک خود پاک کنید.
  • سپس مقداری از چسب مژه کاملا مطمئن و بهداشتی را روی خط مژه های مصنوعی بریزید.
  • چند ثانیه صبر کنید تا چسب از حالت بسیار نرم خارج گردد.
  • اکنون مژه های مصنوعی را روی خط رویش مژه های خود قرار داده و با دقت در سه بخش گوشه داخلی، میان پلک و گوشه بیرونی محکم کنید.
  • دقت داشته باشید که چسب بیش از اندازه روی مژه نریخته و به داخل چشم های شما نفوذ نکند. (در صورتی که حتی ذره ای از چسب به چشم هایتان وارد شد، فورا مژه را جدا ساخته و چشم ها را با آب خنک بشویید. لازم است که برای بررسی چشم ها، به پزشک متخصص مراجعه شود.)
  • برای محکم نگاه داشتن و یکی شدن ساختار مژه های مصنوعی با مژه های اصلی خود، می توانید از یک یا دو بار برس ریمل روی آن ها استفاده کنید. برس ریمل را از محل انتهایی رویش مژه ها به سمت بیرونی کشیده و دو ردیف مژه را به این شکل، به هم بچسبانید.
  • برای جدا کردن مژه های مصنوعی از چشم های خود نیز، چشم ها را با آب گرم شسته و اجازه دهید تا مژه ها نرم شده و به راحتی جدا شوند. جدا کردن اجباری و همراه با خشونت مژه مصنوعی، موجب کنده شدن و ریزش برخی از تارهای مژه های طبیعی نیز خواهد گشت.
  • برای آشنایی بیشتر از انواع لوازم آرایشی به سایت شهر۲۴ مراجعه کنید

     

     

    برای فروش لوازم آرایشی آگهی رایگان خود را در سایت شهر۲۴ قرار دهید

     
هانیه اکبرپور بازدید : 63 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

مژه مگنتی( مغناطیسی) چیست؟

 

مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی نوعی مژه مصنوعی است که همانطور که از اسم آن پیداست، خواص آهنربایی دارد و از ۲ بخش تشکیل شده است که یک بخش بالای مژه های خودتان قرار می گیرد و بخش دوم آن زیر مژه های اصلی. اثر آهنربایی بین این دو قسمت سبب می شود که مژه های این دو قسمت به هم بچسبند و شبیه مژه مصنوعی کاملاً روی مژه های شما قرار بگیرند.

 

مژه مگنتی,مژه هایی بلند و پرپشت با مژه های مگنتی,معایب مژه مگنتی

اموزش استفاده از مژه مگنتی( مغناطیسی)

قبل از گذاشتن مژه های مگنتی، آرایش خود را بطور کامل انجام دهید.

زمانی که از مژه های مصنوعی معمولی استفاده می کنید، میکاپ آرتیست ها توصیه می کنند ریمل را برای پس از نصب مژه ها نگه دارید. ولی در خصوص مژه های مغناطیسی، داشتن قدری چسبندگی روی مژه پیش از نصب مژه های مغناطیسی مهم می باشد. پس با ماسکارای مورد علاقه خویش مژه های خود را به میزان لازم بپوشانید.

 

شیوه چسباندن مژه مگنتی:قسمت بالایی مژه مگنتی را روی مژه های اصلی خویش بگذارید به طوریکه کاملاً نزدیک به ریشه مژه ها باشد و با دست آنرا کاملاً روی قوس پلک تنظیم نمایید. حالا قسمت پائین مژه مگنتی را به زیر مژه های اصلی نزدیک کنید تا به مژه بالایی بچسبد.

 

انواع مژه مگنتی یا آهنربایی

با موی طبیعی

ابریشم طبیعی

ابریشم مصنوعی

گوشه چشمی

تک مگنتی

دو مگنتی

 

نکته ای که وجود دارد این است که مژه های تگ مگنتی چون کوچکتر هستند با یک مگنت به آسانی قابل اتصال هستند ولی مژه های بزرگ تر دو مگنتی هستند. ناگفته نماند که یکسری از مژه های سه مگنتی هم وجود دارند.

 

 مزایای مژه مگنتی:

استفاده اسانو سریع

جلوگیری از تلف کردن وقت

وزن سبک

 

قابلیت استفاده مجدد

بدون احتیاج به چسب

بدون حساسیت

صرفه جویی از لحاظ مالی و زمانی

 

معایب مژه مگنتی

چشم، عضوی حساس و اسیب پذیر است که باید از آن کاملاً مراقبت کنید. انواع محصولات آرایشی بی کیفیت، ضربه و یا وارد شدن گرد و خاک میتواند سلامتی چشم را به خطر اندازد.

 

به همین علت در انتخاب محصولات آرایشی باید دقت کنید. همچنين، استفاده از مژه های مصنوعی چسبی میتواند عارضه های زيادي برای چشم داشته باشد و این مسئله، به علت چسب های مخصوص آن است.

 

برای آشنایی بیشتر از انواع لوازم آرایشی به سایت شهر۲۴ مراجعه کنید

 

 

برای فروش لوازم آرایشی آگهی رایگان خود را در سایت شهر۲۴ قرار دهید

هانیه اکبرپور بازدید : 60 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

مژه مصنوعی سه بعدی

مژه مصنوعی سه بعدی یکی از مدلهای پرطرفدار مژه هست که با نام مژه 3D هم شناخته میشه.

چشم ها و مژه ها تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن چهره و همچنین آرایش صورت دارند و شاید به همین دلیل هست که این روزها استفاده از مژه مصنوعی و کاشت و اکستنشن مژه طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است.

مژه مصنوعی هم مانند هر محصول آرایشی و زیبایی دیگر چندین مدل و طرح داره که میتونید متناسب با نوع آرایش، حالت چشم ها و ... یکی از بهترین مدل ها رو برای خودتون انتخاب کنید و زیبایی چشم ها و چهرتون رو بیشتر و بهتر نشون بدید. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با مژه مصنوعی سه بعدی یا مژه مصنوعی 3D بیشتر آشنا شوید.

 

مژه مصنوعی سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟

مژه مصنوعی سه بعدی یکی از انواع مدل های مژه مصنوعی هست که برخلاف مژه های ساده و معمولی ظاهر خیلی طبیعی تری رو برای مژه ها ایجاد میکنه و معمولا از الیاف طبیعی برای ساخت این مدل مژه استفاده میشه.

تارهای مژه مصنوعی سه بعدی بسیار نازک، انعطاف پذیر و طبیعی هستند و از چند لایه تار مو تشکیل شده اند. این نوع مژه مصنوعی یکی از انتخاب های خیلی خوب برای پرپشت و پرحجم نشان دادن مژه هاست و ظاهری خیره کننده و منحصر به فردی رو برای مژه ها ایجاد میکنه. اگرچه این مژه ها ظاهر خیلی پرپشت تری دارند، اما به قدری طبیعی هستند که تشخیص دادن مصنوعی بودن مژه ها کمی سخت خواهد شد.

تارهای مژه مصنوعی سه بعدی از مواد مختلفی ساخته شده است. هر چه تارهای استفاده شده برای ساخت مژه مصنوعی سه بعدی از مو طبیعی باشه، ظاهر خیلی بهتر و زیباتری رو برای مژه ها ایجاد میکنه. الیاف مصنوعی، تارهای ابریشمی، مو روباه و سمور از جمله مواردی هستند که در ساخت مژه مصنوعی سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند.

لازمه بدونید که هرچه تارهای به کار رفته در ساخت این مژه های مصنوعی طبیعی تر باشه، قیمت بالاتری هم داره و مژه هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند، قیمت پایین تری داشته و ممکنه ظاهر خیلی طبیعی هم برای مژه ها ایجاد نکنند.

 

قبل و بعد از مژه مصنوعی

 

چند مدل مژه مصنوعی وجود دارد؟

مژه های مصنوعی تنوع خیلی زیادی دارند و به طور خلاصه میشه به مژه مصنوعی کامل، کلاسیک، دو بعدی (2D)، سه بعدی (3D)، چهار بعدی (4D) و پنج بعدی (5D) اشاره کرد.

مدل های کامل و کلاسیک معمولا برای افرادی که دوست دارند ظاهر طبیعی مژه هاشون خیلی بهتر و کامل تر دیده بشه و یا اینکه فضای خالی بین مژه های خودشون رو پر کنند، مناسب هست.

مژه مصنوعی های دو بعدی کمی پرتر از مدل های کلاسیک هست و ظاهر طبیعی مژه ها رو کمی بهتر و جذاب تر نشون میده.

مژه مصنوعی های سه بعدی یک حجم 3D و جذابی رو برای مژه ها ایجاد میکنند و معمولا از سه ردیف تار مژه بسیار نازک و طبیعی ساخته شده اند. این نوع از مژه مصنوعی ها معمولا سبک تر از سایر مدل ها هستند و به دلیل ظاهر طبیعی و جذاب که برای چشم ها ایجاد میکنند، طرفداران خیلی زیادی هم دارند.

مژه های مصنوعی های چهار بعدی و پنج بعدی هم به ترتیب خیلی پرپشت تر و بلندتر هستند و ظاهر چشمگیر و خیره کننده ای رو برای مژه ها به وجود میارن. این نوع از مژه مصنوعی ها، فوق العاده متراکم تر از سایر مدل ها هستند و معمولا برای عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

البته افرادی که به طور طبیعی مژه های بلند و پرپشت دارند، باید در انتخاب و استفاده از این نوع مژه مصنوعی ها احتیاط داشته باشند، زیرا وزن خیلی زیادی رو به مژه ها وارد میکنه و ممکنه باعث آسیب دیدن مژه های طبیعی خودتون بشه.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
هانیه اکبرپور بازدید : 66 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/115134743.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_600,w_600/quality,q_90

 

۱۸,۰۰۰ش
تومان

مشخصات کلی

  • مناسب برای چشم های
    کوچک , بزرگ , گرد , بادامی , گود
  • سایر توضیحات
    باکیفیت
  • برجسته سازی چشم ها
  • ایجاد جلوه‌ای طبیعی
  • بلند و حالت‌دار
  • سه بعدی
  • طبیعی جلوه کردن هر چه بیشتر
  • بسیار مشابه به مژه های طبیعی انسان

مژه مصنوعی 3D آمیا انواع مختلف و متنوعی دارند و باتوجه به سبک آرایش و حالت چشم‌ها انتخاب می شوند. آمیا یکی از تولید کنندگان مژه مصنوعی در سبک های بسیار متنوع و باکیفیت است. مژه مصنوعی آمیا برای برجسته سازی چشم ها و ایجاد جلوه‌ای طبیعی، بلند و حالت‌دار بهترین گزینه می باشد. مژه 3D یا همان مژه سه بعدی سبب طبیعی جلوه کردن هر چه بیشتر مژه ها بر روی چشمان شما می شود و جنس آن بسیار مشابه به مژه های طبیعی انسان است.

 


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 58 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/114295084.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_600,w_600/quality,q_90

 

  • مناسب برای چشم های
    کوچک , بزرگ , گرد , بادامی , گود
  • کشور مبدا برند
    کره
  • سایر توضیحات
    سایز 12MM
  • بسیار سبک
  • جلوه کاملا طبیعی
۴۸,۰۰۰

تومان

امروزه خانم هایی که قصد دارند از روش های مختلف کاشت مژه طبیعی استفاده کنند باید از شرایط مختلف برخوردار باشند به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد به دلایل شرایط خاصی که دارند نتوانند از کاشت مژه طبیعی استفاده کنند. اما کاشت مژه والیوم روشی است که برای استفاده از آن هیچ شرایط خاصی وجود نداشته و همه ی افراد میتوانند از نتایج شگفت آور آن برخوردار شوند. اکستنشن و کاشت مژه والیوم روشی جدید که توسط پنس مژه والیوم به هر تار از مژه طبیعی سه تار مژه ابریشمی که از مژه کلاسیک سبک تر هست اکستنشن میشود که حجم و دوام بیشتری داشته و حجم بیشتری به مژه‌ها اضافه می‌کند و البته اجرای آن به مهارت بیشتری نیز نیاز دارد.

 

 


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 2,032
  • بازدید کلی : 7,281